wtorek, 23 października 2007

Imperium Kontratakuje, czyli Manifest Ciemnych Sił Reakcji

Pozdrowienia, Ziemianie! Z pokładu Gwiezdnego Niszczyciela SABA mówi do was marszałek Kaczystowskich zastępów, ostatni z Sithów, samozwańczy następca poległego bohatersko Lorda Wejdera! Nie lękajcie się, bo oto nadchodzi wybawienie! Nasza gwiezdna flota Moherowych Szturmowców wkrótce uderzy w rozrastające się na waszej planecie bazy Platformersów, mściwych i okrutnych robotów z oprogramowaniem Made in Prokom, którzy udając wybawicieli rodzaju ludzkiego zawłaszczyli waszą domenę, wspierani przez nikczemnych hakerów pod wodzą Łukasza Fołtyna. Lecz teraz czas Tuskatrona i jego mechanoidalnych ziomków ma się ku końcowi! Za moment uderzenie naszych laserów orbitalnych...

OK, trochę się rozpędziłem :P

A więc inaczej. Niniejszy blog jest takim sobie narzędziem terapii post-wstrząsowej, mającym na celu wyleczenie wyborczego kaca nie wynikającego bynajmniej z przedawkowania trunków podczas mocno nakrapianej imprezy po zwycięstwie PO. Zdołowany obrazem słupków statystyk i tryumfujących wykształciuchów zdecydowałem się więc przejść do czynów- i oto efekt... Parę rzeczy rzuca się w oczy od razu, ale nic nie jest do końca takie jak się wydaje, więc na początek krótkie FAQ prewencyjne, uprzedzające ewentualne pytania...

TAK, popieram PiS, Kaczyzm, orwellowską politykę represji i co tam jeszcze chcecie. Drugiej Irlandii mi nie potrzeba, i do tego- o zgrozo!- uważam że Ziobro jest spoko. Rozbrajająca szczerość, czyż nie? :P

NIE, nie jestem słuchaczem Radyja ani nie mieszkam w kurnej chatce w jakiejś zapadłej wsi gdzie nie ma prądu a 90% ludzi nie potrafi czytać. Gorzej, jestem zdeklarowanym ateistą i to jeszcze z Warszawy! O__O No i gdzie tu "stereotypowy wyborca PiS"? :P

NIE, nie noszę moherowego beretu, bo mi do fryzu nie pasuje. Poza tym moher gryzie gorzej niż wsadzenie łba w mrowisko więc no way. Pod względem estetycznym w ogóle kiepsko podpadam pod wizualny stereotyp prawicowego elektoratu i obawiam się że niektórzy mogliby nawet podejrzewać mnie o jakieś obleśne lewactwo X___X

TAK, wierzę w Układ, tak samo jak wierzę w układ słoneczny. Gadanie, że Układ to fikcja jest na tym tle zajebiście retro i w ogóle totalnie ptolomejskie- ale totalnie zupelnie pozbawione sensu.

NIE, nie płakałem po Blidzie.

NIE, Bolek nie zasługuje na terapię w Tworkach, bo na głupotę skutecznej terapii nikt jeszcze nie stworzył.

TAK, Bolek to nikt inny jak Lech W., były prezydent III RP (również byłej), pasjonat rejsów pontonowych, skoków przez płot i zapalony pisarz (ulubiona forma literacka: lojalki dla UB).

NIE, mordy wy moje, nie dostaje kasy za działalność propagandową, przeciwnie piszę po kryjomu bo jak mnie szef nakryje to będzie mogiła o___O

NIE, nie piszę także ze względów stricte ideowych, wyznaniowych czy takich tam. Słowo- klucz to zdrowy rozsądek i poczucie tak zwanej odpowiedzialności za Państwo. Wiem wiem większość wyborców LiD w tym momencie przerywa lekturę i odpala wikisłownik…


Skrótowo- PiS to wbrew temu, co wmawiaja nam media pokroju TVN24, zaden ruch walniętych ideowców urządzających niepotrzebne nikomu krucjaty. Przeciwnie, to była- i jest- jedyna ekipa zdolna wymieść bałagan pozostawiony po latach panowania ustrojowego mutanta o xywce Czecia Erpe, skasować korupcyjne powiązania i układy czyniące pole minowe z życia publicznego i gospodarczego, zredukować żulokrację uliczną i nauczyć respektu Towarzysza Putina i lewicowe elity Europy. Gorzej że ostatnimi czasy partia ta była jak samotny komandos walczący z dywizją pancerną wspieraną przez snajperów, śmigłowce bojowe i inne świństwa militarne, no i- co poradzić- musiał zejść z pola bitwy z raną postrzałową. Ale spoko, marines never die, jak mówi przysłowie… Póki co, ja zajmę się małą akcją dywersyjną. Co mi szkodzi. Nudę w pracy trzeba jakoś spożytkować… ^___^

CDN...

6 komentarzy:

Sławek pisze...

Jak na razie antyplatformerski blog na jakimś wyższym poziomie, bo jak na razie reszta to bryndza.
Z platmorferskim pozdrowieniem

Sławek pisze...

Hahaha, żartowałem. Zasadniczo blog nie odbiega poziomem od innych blogów tego typu.

Unknown pisze...

Kolejny spinowiec.
Mataczysz i tyle...nie poczułes ze troszke sie uspokoiło w Polsce?
O to tak naprawde chodzi..ja chce spokojnie robic pieniazki moj drogi..nie mam zamiaru sie z tego nikomu tlumaczyc.
pis zniszczyl mi 2 lata ciezkiej pracy..LEGALNY interes zostal potraktowany jakbym na czarno pracowal..
przejdz sie do sadow kolego..popatrz jak jest i co IV rp zrobila=jeden drugiemu wilkiem! szukanie czegos na kogos..wymyslanie pewnych spraw ktore drugiego zniszcza..
Czy o to Wam chodzi?

prawdziwi komunisci dawno sie usunęli kolego..maja interesy, po co im wladza?

pozdrawiam Cie

Jestem czlowiekiem uczciwym, nigdy nie musialem nikomu "lepić"..
A zauwaz ze wzmocnienie pozycji urzednika powoduje ze ow po prostu czuje sie bezkarny..nie polepisz, nie zalatwisz..
wiem wiem...zyjesz z emeryturki gierkowskiej i po prostu latwo Ci sie gada bo Tobie sie nalezy prawda?

Anonimowy pisze...

Jak się czują wyborcy Tuska że wybierali w Warszawie a biuro poselskie ma w Gdańsku?

Anonimowy pisze...

Brawo! Wiecej niz sie zgadzam!

"And all we are saying
Is Give PiS a chance!"

Anonimowy pisze...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!